sobota 3. srpna 2013

I have found the paradox, that if you love until it hurts, there can be no more hurt, only more love.

Skoro 12 let není málo. ♥

Je tu léto! A já mám pocit, jako kdybych zmizela ze světa. Musím říct, že se od tý nemocnice strašně věcí změnilo. Teď jsem ta zodpovědná. Ta co si musí dávat bacha. A stejně to je k ničemu, když pak dostanu dokonce double záchvat :D
Ale léto je fajn. Docela. Sice je už půlka za náma, ale já mám pocit, jako by uteklo mnohem víc. Mnoohem. Což je asi spíš fajn ne?

So how do I say?
Do I say goodbye?
We both have our dreams
We both wanna fly
So lets take tonight
To carry us through
The lonely times

Lalala, umírám uvnitř, nálada se mi mění jako na houpačce, všechno je nejdřív boží, pak všechno nanic.. No, co už. Snad to bude příště zas lepší. :)

(Jeden z nejkrásnějších večerů, kdy se na nás usmíval i tenhle baráček)
Always keep smiling! :)






Žádné komentáře:

Okomentovat