sobota 28. prosince 2013

the only problem with dreaming is waking up


Nazdárek!
Nějak jsem projížděla svoje oblíbené blogy a uvědomila jsem si, že už to je docela dlouhá doba, co jsem sem nic nenapsala a že mi to vlastně docela chybí. Asi zase budu (nebo se o to alespoň pokusím) psát pravidelně. Akorát mě trochu štve tenhle layout, ale bohužel všechny skilly co jsem uměla s HTML a CSS a podobnými blbůstkami jsem kompletně zapomněla, takže můžu leda tak doufat, že mi s tím jendou někdo pomůže. Fňuk.

Je 27. 12. 2013, za 4 dny končí celý rok 2013 a já se rozhoduju jestli mám napsat shrnutí tohoto (poměrně komplikovaného) roku anebo ne. Asi jo.

(Narozeniny Barči, přelom léta a podzimu myslím:D)


Na plurku už máme naplánovanou celkem fajn challenge o roce 2013 právě, tak se tím asi trošičku inspiruju, protože kdybych měla měsíc po měsíci vypisovat co se stalo, asi to bude pro lidi, co mě neznají dost nezajímavé a hlavně komplikované :D

Kdybych měla popsat rok 2013 jedním slovem, musela bych dost dlouho váhat mezi SRANDA, PARADOX a KARMA. Takže to asi bylo něco z těhlech tří, nicméně to stejně stálo za to. Jedním z nejlepších zážitků byl pro mě jednoznačně Egypt (o kterém jsem mimochodem psala jako o jednom z posledních). Myslím, že tenhle zážitek snad ani nejde popsat slovy, bylo to úplně naprosto nejvíc perfektní dovolená s tím nejlepším člověkem, ze kterého jsem si odvezla spousty zážitků, suvenýrů, ponaučení a všeho možného. Popravdě řečeno, kdybych to měla vzít naopak a zkusit se rozmluvit o nějakém nejhorším zážitku, asi by mě nenapadlo nic speciálního. Furt se mi dějou sračky a taky se mi dít budou. Ale nic s tím nenadělám. 
Na našem plurk seznamu máme jako další položku "největší úspěch & největší prohra".  Moc nevím, co bych nazvala největším úspěchem, BAC (první část maturity) mě čeká až v květnu/červnu 2014, žádnou zásadní zkoušku jsem nedělala.. (Kromě maurity na nečisto, která se mi povedla celkem dobře, yaay!) Takže k úspěchům bohužel nevím nic speciálního, ale beru jako velký úspěch to, že i přes všechny sračky, kterýma si právě procházím (viz. největší prohra), tu mám kamarády, kteří mě drží ve chvílích, kdy to nejvíc potřebuju, nepoňoukají mě a vím, že se na mě nevykašlou když pujde do tuhýho. Alespoň někteří - a teď už vím kteří. DĚKUJU! ♥ 
O největší prohře už jsem se zmiňovala, možná i vícekrát - je to ta sviňská epilepsie. Zní to jako srandička, jakože "joo, no tak nepiješ alkohol a nesmíš moc ponocovat, bože, jsou i horší nemoci..". Ano jsou. Určitě. Ale nikdo, kdo tohle říká nikdy nepocítil ten pocit nemít kontrolu nad svým tělem. Nevědět co se děje, co se stalo. Nepamatovat si svoje jméno (bez vlivu alkoholu:D), nepoznávat svoji rodinu ani přátele. Nevíte, jaké to je. A taky nevíte, jaké je, když vám záchranář řekne, že vás od smrti dělily třeba 2 minuty. Ano, jsou horší nemoci než epi, samozřejmě! Ale není to taková sranda jak to vypadá. Fakt ne.
(Taky není sranda, když s vámi člověk přeruší kontakt, když vás vidí při záchvatu. Ale to je vedlejší asi.)

Ráda bych si sem zapsala třeba písničky, které mi nějak připomínají (a budou připomínat) rok 2013. Here we go! (Odkazy v názvech)

Písnička, kterou kluci dřív hráli. Období, který bylo celý dost zamotaný, vtipný, divný. :D Ale nikde ji asi nahranou už nenajdu, tak aspoň nějakej záznam živáče.

Nechci tady dělat zas nějakej celej playlist, nebo tak, ale prostě Egypt! ♥ Je až neuvěřitelný jak tahle dovolená změnila tak strašně moc věcí, vztahů, myšlení.. Nechápu sama.

Jako poslední bych asi zvěřejnila tuhle písničku. Už ji mám tak moc oposlouchanou, že jakmile ji slyším, šílím. Ale ten text je jako kdyby mi ze srdce mluvil. Je smutný jak je to pravdivý, ale je to tak. :)

(Zapíjení maturit nanečisto - VY BRUSLÍTE, MY KALÍME!)

Už bych tohle asi měla směřovat ke konci, začíná to bejt poměrně dlouhý tlachání o ničem. Nicméně! Rok 2013 byl mnohem větší pecka, než jsem očekávala, stalo se strašně moc věcí, strašně moc zvratů a kdyby mi někdo 28. 12. 2012 řekl co se bude dít teď asi bych se mu hoodně vysmála. Zítra odjíždím na hory, kde čekám taky docela hardcore, ale uvidíme, třeba budu zase nějak překvapená (i když.. už mě asi nic nepřekvapí, mám ten pocit:D). Tak se mějte hezky, ať už to někdo přečetl celé, nebo ne.. Tak vám přeju hodně štěstí a tak. A hlavně

TEN NEJKRÁSNĚJŠÍ NOVÝ ROK 2014!!! †

2 komentáře:

  1. Ten odstavec o epilepsii mě dost dostal, protože z plurku to vypadá, že to zvládáš a vyrovnala ses s tím docela dobře...nevím, jestli je to možné, ale snad to bude lepší (cozy)
    A jinak hodně štěstí do Nového roku, ať lepší než tenhle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak víš co, já to poměrně zvládám, akorát pak jsou takové ty chvíle, kdy si uvědomíš co všechno nemůžeš, o kolik věcí přicházíš a začne tě to mrzet (i když to není ZAS tak hrozné).. Ale tak snad bude 2014 opravdu lepší :) Dík Luc!*

      Vymazat