pondělí 1. června 2015

!!!


Moc, moc pěkné. 
Ležím v posteli a přemýšlím. Dneska jsme měli příjmačky na FSV UK - Management a PR.. Docela vysněnej obor, ale asi nic no. Je mi to líto, mám z toho špatnou náladu a tak, ale přesto chci napsat článek. Že i když se né vždycky daří, tak bychom měli zůstat veselí a šťastní. Mám teď v sobě hroznou motivaci, hrozně dobrou náladu a popravdě ani nevím z čeho. Ale taky mám děsnou chuť to šířit dál a dál a asi čtvrt hodiny tu hledám fotky, ze kterejch by vyzařovala taková ta 'pozitivní nálada' nebo prostě takovej pozitivismus obecně. A nemůžu nic najít :( Píšu tak trochu každý slovo co mi příjde na jazyk a je to děsně zvláštní. Už jsem děsně unavená a to mám ještě celej svaťák a všechny maturity před sebou. Dneska bylo krásně, sluníčko a tak. A já si tu poslouchám český rapy, který jsem dřív úplně megažrala. :D
A i když mi není fajn, tak mi zároveň je fajn. 



Aspoň snaha o to najít nějaký pozitivní fotky byla!

1 komentář:

  1. Like the third photo :)
    BLOG M&M FASHION BITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpovědětVymazat